dinsdag 3 februari 2015

gastdesigner Liftchallenge

Twee weken geleden won ik met mijn kaartje bij Liftchallenge. Naast een prijs mocht ik ook een keer gastdesigner zijn.

Ik kreeg onderstaand kaartje van Joscelyne Cutchens toegestuurd en ja daar kon ik wel wat mee.


Ik heb uiteindelijk twee kaartjes gemaakt met deze lift.


Een kaartje met stempels en stansen en designpapier van Lawn Fawn
 en een geboortekaartjes met stempels van Scrapberry's Basic & Ko.



Ik vond het geweldig om te doen en wie weet ......





8 opmerkingen:

  1. Je wist al dat ik alle twee je kaartjes geweldig vind! Erg leuk dat je deze keer onze gastdesigner bent, Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MARIA wow ze zijn beide zo ontzettend gaaf zeg echt toppertjes en zo mooi gefotografeerd ook. WOW. En ik zie dat jij die leuke scrapberry stempels ook al hebt ik vind ze zo ontzettend gaaf heb er alleen nog niets mee gedaan. Misschien lift ik jouw kaartje wel als je dat goed vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk vind ik dat goed Anja, laat je me hem wel zien? Ben benieuwd wat jij er van maakt.

      Verwijderen
  3. Echt superrrr gave kaartjes.
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superrrr gave kaartjes.
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je gast DT !
    Je kaart met de vliegers vind ik erg leuk maar die geboortekaart vind ik echt GEWELDIG !!!!!!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het geboortjekaartje vind ik super leuk !!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen