donderdag 18 augustus 2011

Tag van de maand: Augustus

Op het Scrapotheek forum doe ik mee met de TOS (tag of the seasons)
Hieronder zie je mijn Tag van Augustus.








Ik had besloten op elke tag een foto van één van onze katten te verwerken.


Deze heeft mij wel even wat hoofdbrekens gekost want de opdracht was een label te maken met strand, meeuwen oid. Nu is de combinatie strand en onze katten niet echt gemakkelijk, maar ik ben eruit.Op de foto Woepie, onze kater, die zijn behoefte doet in onze (toen nog) kale tuin. In het droomwolkje een foto van het strand met meeuwen, dat moet toch voor een kat de ideale kattenbak zijn.


Groetjes,





Maria

2 opmerkingen:

  1. Hé beginnende blokker.
    Hallo Maria,
    Leuk dat je een eigen blog hebt gemaakt en heel veel succes ermee.
    Je hebt katten las ik. Leuke beesten. Wij hebben er twee. Ik zag leuke kaartjes voorbij komen en ik moet zeggen dat je mooi inkleurd. De beertjes vond ik enig. Deze tag lijkt me moeilijk om te maken. Ik vind hem een beetje rommelig.
    Ik ben een persoontje die altijd eerlijk is en ik vind het ook fijn als iemand goed naar mijn kaarten kijkt en "opbouwende kritiek"geeft of een complimentje.
    Ik wens je een gezellige zondag en de zon schijnt dus ik ga snel verder.
    Doeg Lida
    o ja, ben volger nummer 10 geworden.
    Tot blogs, als je tijd hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een originele draai heb je aan de opdracht gegeven. Erg leuk!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen